SLUŽBY » PORADENSTVO - KONZULTÁCIA

Dobrá rada nad zlato alebo?                                                                                                                          

Konzultácia, písomné stanoviská, vypracovanie dokumentov, posúdenie/kontrola dokumentov  toto sú najčastejšie požiadavky ľudí na mňa.

Úmyselne píšem ľudí  - a nie klientov. Málokto z tých, ktorí sa na mňa obracajú sú totiž mojimi klientmi. Niektorí si povedia, „bola som na Vašom školení“ niekedy, niektorí sa priznajú, „dostal sa ku mne Váš materiál“, niektorí povedia, „mám na Vás dobré referencie od kolegov“, a niektorí sa len rozhodnú mi napísať dlhý mail s viacerými otázkami, niektorí pripoja aj dokumenty (niekedy aj celé smernice), s tým, aby som im to láskavo opravila. Niekedy dostávam maily aj po polnoci, a čerešničkou je SMS o 22.35 s tým, že „ráno som Vám písala, a nedostala som odpoveď“.

Niekedy je voľnejšie, niekedy len otázka je jednoduchá, a dá sa odpísať pár slovami, niekedy sa dostávam k odpovediam aj ja až okolo polnoci.

Niektorí volali po spolupráci už dlhšie a posledné dni ma donútili dopracovať sa k nejakému riešeniu. Za jeden deň som dostala 78 mailov (krátkych aj dlhých) a mala som za ten istý deň 13 pracovných telefonátov tak som si povedala,  jednoducho to treba niekde stopnúť. Ak by som každému jednému venovala len 10 minút (čo sa stane málokedy), tak to je 15 hodín práce za deň. Len mimochodom dodávam, 15 hodín práce zadarmo.

Roky predávam svoje vedomosti a skúsenosti. Moji klienti, s ktorými spolupracujem vedia čo môžu očakávať, vedia, že reagujem na ich problémy, a vedia žiaľ aj to, že niekedy uprednostňujem aj tých, ktorí nie sú klientmi, ale tzv. prihára. No toho uprednostňovania je už priveľa. Preto pristupujem k profesionálnemu riešeniu a posúvam možnosti spolupráce do zmluvného rámca.

Koľko berieš za hodinu a čo za to ponúkaš? Jednoduchá a priamočiara otázka.  Dá sa ale vôbec zmerať kvalita poradenstva, a kvalita rady?  Služby poradenstva sú pre klienta často ťažko uchopiteľné, radí dobre ten, kto radí rýchlo, alebo ten, kto zabráni urobiť chybu?

Potenciálny klient/ záujemca má možnosť  vybrať si  z dvoch variant zmluvného vzťahu.     

Z časových a kapacitných dôvod, aby som každej jednej zmluve vedela vyhovieť osobne zavádzam nasledovné rozdelenie:

 

 

Služba

forma služby

rozsah

návrh zmluvy

Klient

max.  

20 klientov

Konzultantská a poradenská činnosť

⇒ konzultácia elektronicky

⇒konzultácia telefonicky

⇒ prístup do klientskej zóny

4 hodiny mesačne

     zmluva_kilent

TOP klient

max.  

10 klientov

Konzultantská a poradenská činnosť

⇒ osobná konzultácia

⇒konzultácia elektronicky

⇒ konzultácia telefonicky

⇒ prístup do klientskej zóny

7 hodín mesačne

 zmluva_TOPklient

Ak sa chcete stať mojim klientom a vybrali ste si z niektorej zmluvy, oznámte mi Vaše údaje, ktoré sú zadefinované v záhlaví návrhu zmluvy. Ja Vám následne zašlem zmluvu na podpis.

MDVlMGQ